سرام-گرافیک

سیستم بازاریابی

سید عبدالوحید موسوی

ما به واسطه نوع فعالیتمون با تولیدکننده ها و کارآفرینای زیادی ملاقات میکنیم و با اینکه خیلی هاشون بیش از 50 سال هست که دارن فعالیت میکنن ولی یه سیستم بازایابی ندارن و خیلی سنتی و به واسطه مشتریان قدیمی همچنان میفروشن و در بازار پر هیاهو ورقابتی امروز سرپا هستن حتی در این اواخر با موردی مواجه شدیم که از یک شرکت معتبر آمریکایی گواهی های معتبر دریافت کرده و این واحد به یه تعداد مشتری محدود در ایران بسنده کرده و از بازار صادرات غافل شده و این بازار رو دور از دسترس میبینه . 

ما فقط داریم افسوس میخوریم. البته با این مجموعه ها وارد مذاکره شدیم تا یه سیستم بازاریابی حرفه ای براشون راه اندازی کنیم . البته چون غالب اونها میخان صادرات انجام بدن شروع فعالیت ما از طراحی وب سایت و بهینه سازی اون شروع میشه .

لازمه که بگم صرف داشتن یه وب سایت معرفی یا فروشگاهی برای بازاریابی کافی نیست و باید بتونی از این سیستم نهایت بهره رو ببری . که ما برای افزایش بهره وری سایت یه فکرایی کردیم که میتونید از اینجا دربارش بخونید .

 این روزها مردم خیلی برای محصول ارزش قائل نیستن و بیشتر دنبال یه سیستم درست و اصولی میگیردن و همینطور سرمایه گذارا ! یه سرمایه گذار نه رو یک کارمند سرمایه گذاری میکنه و نه روی یک خویش فرما ، اونها برای سرمایه گذاری به دنبال سیستمهای کسب و کار میگردن . البته خرید یه محصول هم یه نوع سرمایه گذاریه و مردم هم برای سیستم ها بیشتر ارزش قائل هستن تا محصولات .

مشکل بیشتر تولیدکننده ها اینه که تمرکز اصلیشون روی تولید و توسعه محصول هست نه بازاریابی . پس هرچه سریعتر به فکر راه اندازی سیستم بازاریابیتون باشید. می تونید از ما هم کمک بگیرید.