زریـــن تفــلـون پــارس


تولید کننده ظروف تفلون و آلومینیومی
اواخر سال 93 آغاز آشنایی آژانس با این مجموعه بود که با طراحی و چاپ کاتالوگ شروع شد. این مجموعه مثل خیلی از مجموعه عای دیگر کاتالوگ ها را توزیع نکرد به دلیل:
1)    نداشتن مخاطب
2)    خساست
اینکه کاتالوگ ها روی دست این مجموعه ماند دغدغه ای شد که ما روش های دیگری را برای بازاریابی و فروش به این مجموعه معرفی کنیم . اما تصمیم گیری این مجموعه 2 سال طول کشید تا به استراتژی ای که ما نوشتیم عمل کند.
شروع این استراتژی با حضور در نمایشگاه بین المللی در تهران بود . مسلماً برای حضور در نمایشگاه یک سری تجهیزات و زیر ساخت ها نیاز بود. این زیر ساخت ها شامل :
1)    واردات دربهای پیرکس از چین و کاهش قیمت تمام شده محصول
2)    عکاسی از محصولات و  طراحی کاتالوگ
3) طراحی  وب سایت
4) ساخت فیلم مستند کارخانه
5) چاپ پوستر مجموعه در کتاب مربوط به نمایشگاه
6) چاپ  پوستر در مجله ها
7) حضور مستمر مشاور آژانس در طول برگزاری نمایشگاه
حضور در نمایشگاه مشتری های زیادی را با مجموعه آشنا کرد ولی بزرگترین نتیجه این نمایشگاه گشوده شدن در صادرات بود.
بعد از اتمام نمایشگاه همچنان همکاری و مشاوره ما با این مجموعه ادامه داشت که یکی از کارها سازماندهی کردن مشتری های مجموعه و پیگیری بازدید کنندگان از غرفه بود که همین اقدامات کوچک باعث افزایش 30 درصدی فروش شد.
یک ایده برای توسعه و آپدیت محصولات داشتیم : ورق های استیل زخیم زیر محصولات به وسیله پرس نصب می شد که این کار باعث سنگین شدن محصول میشد .(چون ظروف تفلون از جنس آلومینیوم است در روش تولید کششی با دستگاه این ورق را شبیه قابلمه و ... در می آورند . این ورق می تواند 2 میلیمتر یا 5 میلیمتر باشد.
1)    هرچقدر این ورق زخیم تر باشد قابلمه باکیفیت تر و سنگین تر می شود .
2)    القای  گرمایی بهتری ایجاد میکند و حرارت را بصورت یکسان پخش میکند .
3)    باعث زیبایی بیشتر ظروف میشد
4)    تقریبا هیچ شرکت رقیبی این کار را نمیکرد و میتوانست به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده شود.)
این ایده فعلاً در حال بررسی است.
این شرکت درحال حاضر با تامین قسمتی از نیاز داخل ، بخشی از محصولات خود را به عراق صادر میکند .

 

و این همکاری با افتخار همچنان ادامه دارد...